niedziela, 1 października 2017

Biwak drużyny



Biwak 12 Gliwickiej Drużyny Harcerskiej „Mistral”

Termin: 13 – 15 października 2017 r.
Miejsce: Harcerska Stanica Wodna 50 HDW „Drakkar” w Pławniowicach, ul. Plażowa, 44-172 Niewiesze

Koszt biwaku to 39 złotych – w cenie przejazd tam i z powrotem PKP na trasie Gliwice - Taciszów, ubezpieczenie NNW, ciepły posiłek w sobotę, dwa noclegi w warunkach turystycznych oraz materiały programowe.
UWAGA: Udział dziecka w biwaku wiąże się z koniecznością uregulowania składek harcerskich za IV kwartał 2017 roku.

Zgłoszenia na biwak wraz z dostarczeniem pisemnej zgody rodzica/opiekuna na udział dziecka w biwaku drużyny w nieprzekraczalnym terminie 9 października 2017 r.
Wpłat na biwak należy dokonać do 10 października 2017 r. przelewem na konto Hufca ZHP Ziemi Gliwickiej:
Nr konta: 27 2030 0045 1110 0000 0417 1880
Bank BGŻ BNP Paribas S.A.
ZHP Chorągiew Śląska
Hufiec Ziemi Gliwickiej
Al. Przyjaźni 9
44-100 Gliwice
W tytule przelewu należy podać:    DSCZ imię nazwisko dziecka, 12 GDH, biwak Pławniowice

Zbiórka na wyjazd: spotykamy się w piątek 13.10. przed wejściem głównym Dworca PKP w Gliwicach o godzinie 16:00. Planowany powrót do Gliwic w niedzielę, 15.10. o godzinie 14:38, również na Dworzec PKP w Gliwicach.

Podstawowy ekwipunek biwakowy
◦ plecak turystyczny (torby podróżne niewskazane ze względu na konieczność samodzielnego przejścia na bazę i powrotu z bagażem),
◦ mundur harcerski: bluza mundurowa, czarne długie spodnie, pas harcerski (kto posiada),
◦ podbita i podpisana legitymacja szkolna!
◦ leki (jeśli dziecko przyjmuje, wraz z pisemną informacją od rodzica o dawkowaniu),
◦ śpiwór i dres do spania,
◦ kubek, menażka/metalowa miska, niezbędnik/sztućce,
◦ kurtka przeciwdeszczowa,
◦ wysokie buty typu trapery lub trekkingowe,
◦ lekkie buty zmienne do zajęć sportowych,
◦ ciepła bluza lub polar,
◦ ciepła czapka,
◦ długie spodnie do zajęć terenowych (do wybrudzenia),
◦ 2 koszulki i 2 komplety bielizny (w tym obowiązkowo ciepłe skarpety),
◦ przybory do mycia – pasta i szczoteczka do zębów, mydło, ręcznik,
◦ zegarek, latarka, kompas (nieobowiązkowo, jeśli dziecko posiada),
◦ jedzenie: mały chleb, ulubione „smarowidła” do kanapek (np. ser żółty, topiony, pasztet, dżem, szynka, konserwa rybna itp.), ogórek lub pomidor, kilka saszetek herbaty.
◦ wolne przestrzenie w plecaku obowiązkowo wypełnić dobrym humorem :)

Prosimy nie zabierać niepotrzebnych rzeczy - ma to wpływ na ciężar plecaka, a każde dziecko niesie swój ekwipunek samodzielnie. Prosimy nie zabierać ze sobą niepotrzebnego sprzętu elektronicznego – kadra biwaku nie ponosi za niego odpowiedzialności. Wskazane jest, aby dziecko samodzielnie lub z Państwa pomocą spakowało swoje rzeczy.

Zależnie od zasięgu na bazie możliwy będzie kontakt z dziećmi poprzez telefon drużynowego: phm. Michał Janerka - nr tel. 698-367-032.

Z harcerskim pozdrowieniem – Czuwaj-ahoj!
Kadra 12 GDH „Mistral”

6 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem. Bardzo dobry artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawie to zostało opisane. Będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń