piątek, 8 czerwca 2018

Biwak drużyny

Biwak 12 Gliwickiej Drużyny Harcerskiej „Mistral”



UWAGA!
Z przyczyn organizacyjnych niezależnych od nas jesteśmy zmuszeni skrócić wyjazd drużyny do soboty 23 czerwca. Zakończenie wyjazdu w sobotę o godzinie 19:30 na Dworcu PKP w Gliwicach. Przepraszamy i prosimy o wyrozumiałość.
kadra 12 GDH "Mistral"

Termin: 22 – 23 czerwca 2018 r.
Miejsce: Przystań Śląskiego Yacht Clubu, ul. Piaskowa, 44-164 Rzeczyce
Koszt biwaku to 35,00 złotych – w cenie przejazd tam i z powrotem PKP na trasie Gliwice - Rzeczyce, ciepły posiłek w sobotę, nocleg w warunkach turystycznych, sprzęt biwakowy i pionierski, materiały programowe.

UWAGA: Udział dziecka w biwaku wiąże się z koniecznością uregulowania składek harcerskich za II kwartał 2018 roku.
Zgłoszenia na biwak wraz z dostarczeniem pisemnej zgody rodzica/opiekuna na udział dziecka w biwaku drużyny w nieprzekraczalnym terminie 17 czerwca 2018 r.
Wpłat na biwak należy dokonać do 18 czerwca 2018 r. przelewem na konto Hufca ZHP Ziemi Gliwickiej:
Nr konta: 27 2030 0045 1110 0000 0417 1880
Bank BGŻ BNP Paribas S.A.
ZHP Chorągiew Śląska
Hufiec Ziemi Gliwickiej
Al. Przyjaźni 9
44-100 Gliwice
W tytule przelewu należy podać:    DSCZ imię nazwisko dziecka, 12 GDH, biwak Rzeczyce


Zbiórka na wyjazd: spotykamy się w piątek 22.06. w siedzibie Hufca ZHP Ziemi Gliwickiej (Al. Przyjaźni 9) o godz. 16:00. Następnie weźmiemy udział w zakończeniu roku harcerskiego - imprezie całego Hufca. Po apelu wyruszamy pociągiem z Gliwic do Rzeczyc.
Planowany powrót do Gliwic w sobotę, 23.06.. o godzinie 19:30 na Dworzec PKP w Gliwicach.
Podstawowy ekwipunek biwakowy
◦ plecak turystyczny (torby podróżne niewskazane ze względu na konieczność samodzielnego przejścia na bazę i powrotu z bagażem),
◦ mundur harcerski: bluza mundurowa, czarne długie spodnie, pas harcerski (kto posiada), biała koszulka pod mundur,
◦ podbita i podpisana legitymacja szkolna!
◦ leki (jeśli dziecko przyjmuje, wraz z pisemną informacją od rodzica o dawkowaniu),
◦ śpiwór, karimata i dres do spania,

◦ kubek, menażka/metalowa miska, niezbędnik/sztućce,
◦ kurtka przeciwdeszczowa,
◦ przeciwsłoneczne nakrycie głowy,
◦ wysokie buty typu trapery lub trekkingowe,
◦ lekkie buty zmienne do zajęć sportowych /do zajęć na wodzie/,
◦ ciepła bluza lub polar,
◦ długie spodnie do zajęć terenowych (do wybrudzenia),
◦ 2 koszulki i 2 komplety bielizny,
◦ przybory do mycia – pasta i szczoteczka do zębów, mydło, ręcznik,
◦ zegarek, latarka, kompas (nieobowiązkowo, jeśli druh/druhna posiada),
◦ jedzenie: mały chleb, ulubione „smarowidła” do kanapek (np. ser żółty, topiony, pasztet, dżem, szynka, konserwa rybna itp.), ogórek lub pomidor, kilka saszetek herbaty.
◦ wolne przestrzenie w plecaku obowiązkowo wypełnić dobrym humorem :)
Prosimy nie zabierać niepotrzebnych rzeczy - ma to wpływ na ciężar plecaka, a każde dziecko niesie swój ekwipunek samodzielnie. Prosimy nie zabierać ze sobą niepotrzebnego sprzętu elektronicznego – kadra biwaku nie ponosi za niego odpowiedzialności. Wskazane jest, aby dziecko samodzielnie lub z Państwa pomocą spakowało swoje rzeczy.
Zależnie od zasięgu na bazie możliwy będzie kontakt z dziećmi poprzez telefon drużynowego: phm. Michał Janerka - nr tel. 698-367-032.
Z harcerskim pozdrowieniem – 
Czuwaj-ahoj!
Kadra 12 GDH „Mistral”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz