Biwak 12 Gliwickiej Drużyny Harcerskiej „Mistral”
Termin: 14 – 16 grudnia 2018 r.
Miejsce: Studencki Schron Turystyczny "Pod Solniskiem", 34-232 Lachowice-Adamy (Beskid Makowski)
Koszt biwaku to 60 złotych – w cenie przejazd tam i z powrotem PKP oraz busem na trasie Gliwice - Lachowice, ciepły posiłek w sobotę, 2 noclegi w warunkach turystycznych, materiały programowe.
UWAGA: Udział dziecka w biwaku wiąże się z koniecznością uregulowania składek harcerskich do końca roku 2018 oraz uzupełnienia ewentualnej zaległości w dostarczeniu aktualnej zgody na przynależność do ZHP.
Zgłoszenia na biwak wraz z dostarczeniem pisemnej zgody rodzica/opiekuna na udział dziecka w biwaku drużyny w nieprzekraczalnym terminie do 8 grudnia 2018 r.
Wpłat na biwak należy dokonać do 10 grudnia 2018 r. przelewem na konto Hufca ZHP Ziemi Gliwickiej:
Nr konta: 27 2030 0045 1110 0000 0417 1880
Bank BGŻ BNP Paribas S.A.
ZHP Chorągiew Śląska
Hufiec Ziemi Gliwickiej
Al. Przyjaźni 9
44-100 Gliwice
W tytule przelewu należy podać: DSCZ imię nazwisko dziecka, biwak 12 GDH
Planowany wyjazd w piątek 14.12.2018: zbiórka pod Dworcem PKP w Gliwicach o godzinie 16:30.
Planowany powrót w to samo miejsce w niedzielę 16.12.2018 około 16:35.
Podstawowy ekwipunek:
◦ plecak turystyczny (torby podróżne absolutnie niewskazane ze względu na konieczność samodzielnego wejścia z rzeczami pod górę do chatki),
◦ mundur harcerski: bluza mundurowa, czarne długie spodnie, pas harcerski (kto posiada), biała koszulka pod mundur,
◦ podbita i podpisana legitymacja szkolna!
◦ leki (jeśli dziecko przyjmuje, wraz z pisemną informacją od rodzica o dawkowaniu),
◦ śpiwór, karimata i dres do spania,
◦ kubek, menażka/metalowa miska, niezbędnik/sztućce,
◦ ciepła kurtka,
◦ czapka, szalik, rękawiczki,
◦ solidne i wygodne buty odpowiednie do wędrówki w terenie,
◦ lekkie buty zmienne do chodzenia po chatce,
◦ min. 1 ciepła bluza lub polar,
◦ długie spodnie do zajęć terenowych (do wybrudzenia),
◦ 2 koszulki i min. 2 komplety bielizny ( w tym obowiązkowo ciepłe skarpety!),
◦ przybory do mycia – pasta i szczoteczka do zębów, mydło, ręcznik,
◦ zegarek, latarka, kompas (nieobowiązkowo, jeśli druh/druhna posiada),
◦ jedzenie: mały chleb, ulubione „smarowidła” do kanapek (np. ser żółty, topiony, pasztet, dżem, szynka, konserwa rybna itp.), ogórek lub pomidor, kilka saszetek herbaty, butelka wody mineralnej,
◦ wolne przestrzenie w plecaku obowiązkowo wypełnić dobrym humorem :)
Prosimy nie zabierać niepotrzebnych rzeczy - ma to wpływ na ciężar plecaka, a każde dziecko niesie swój ekwipunek samodzielnie. Prosimy nie zabierać ze sobą niepotrzebnego sprzętu elektronicznego, biżuterii itp. – kadra biwaku ponosi odpowiedzialność za życie i zdrowie uczestników, a nie za stan kosztownych rzeczy, jakie ze sobą zabierają.
Wskazane jest, aby dziecko samodzielnie lub z Państwa pomocą spakowało swoje rzeczy, by później móc dobrze orientować się, gdzie znajdzie potrzebne przedmioty.
Zależnie od zasięgu telefonii komórkowej na chacie możliwy będzie kontakt z harcerzami poprzez telefon drużynowego: phm. Michał Janerka - nr tel. 698-367-032.
Z harcerskim pozdrowieniem –
Czuwaj-ahoj!
Kadra 12 GDH „Mistral”
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz