poniedziałek, 14 października 2019

Biwak drużyny 18-20.10.2019

BIWAK 12 GLIWICKIEJ DRUŻYNY HARCERSKIEJ “MISTRAL”


Termin: 18-20.10.2019 r.
Miejsce: Ośrodek Harcerski w Łączy, ul. Szkolna 106
W ramach biwaku planowana jest wędrówka i spływ kajakowy

Zakwaterowanie
Harcerze - domek typu “Brda”      Harcerze starsi - Namioty typu “igloo”


Miejsce zbiórki: Hala dworca PKP w Gliwicach
Godzina zbiórki: 17:00
Zakończenie w niedzielę w tym samym miejscu, ok. godziny 18:00


Koszt: 70 zł (w cenie przejazd tam i z powrotem na trasie Gliwice - Rudziniec, ciepły posiłek w sobotę, 2 noclegi, materiały programowe).


Wpłat na biwak należy dokonać do 17 października 2019 r. przelewem na konto Hufca ZHP Ziemi Gliwickiej:

Nr konta: 27 2030 0045 1110 0000 0417 1880
Bank BGŻ BNP Paribas S.A.
ZHP Chorągiew Śląska
Hufiec Ziemi Gliwickiej
Al. Przyjaźni 9
44-100 Gliwice
W tytule przelewu należy podać: imię nazwisko dziecka, biwak 12 GDH “Mistral”


Zgłoszenia mailowo lub telefonicznie do 14 października br. (poniedziałek)
do dh Michała Janerki (+48 698367032, michal.janerka@gliwice.zhp.pl)
do dh Wojciecha Krzywego (+48 512562348, wojciech.krzywy@zhp.net.pl)


UWAGA: Udział dziecka w biwaku wiąże się z koniecznością uregulowania składek harcerskich do października włącznie oraz uzupełnienia ewentualnej zaległości w dostarczeniu aktualnej zgody na przynależność do ZHP, oraz zgody na uczestnictwo dziecka w biwaku.

>>> ZGODA NA UDZIAŁ W BIWAKU <<<


Podstawowy ekwipunek:
◦ plecak turystyczny (torby podróżne absolutnie niewskazane ze względu na konieczność ich przeniesienia na trasie ok. 7 km),
◦ mundur harcerski: bluza mundurowa, czarne długie spodnie, pas harcerski (kto posiada), biała koszulka pod mundur,
◦ podbita i podpisana legitymacja szkolna!
◦ leki (jeśli dziecko przyjmuje, wraz z pisemną informacją od rodzica o dawkowaniu),
◦ śpiwór, karimata i ciepły dres do spania,
◦ kubek, menażka/metalowa miska, niezbędnik/sztućce,
◦ ciepła kurtka,
◦ czapka, szalik,
◦ solidne i wygodne buty odpowiednie do wędrówki w terenie,
◦ lekkie buty zmienne,
◦ 2 ciepłe bluzy lub polary,
◦ długie spodnie do zajęć terenowych (do wybrudzenia),
◦ zapasowa para długich spodni (na spływ kajakowy),
◦ podręczny mały plecak/worek żeglarski,
◦ 2 worki na śmieci,
◦ 1 pudełko śniadaniowe na kanapki,
◦ 3 koszulki i min. 3 komplety bielizny ( w tym obowiązkowo ciepłe skarpety!),
◦ przybory do mycia – pasta i szczoteczka do zębów, mydło, ręcznik,
◦ zegarek, latarka, kompas (nieobowiązkowo, jeśli druh/druhna posiada),
◦ jedzenie: mały chleb, ulubione „smarowidła” do kanapek (np. ser żółty, topiony, pasztet, dżem, szynka, konserwa rybna itp.), ogórek lub pomidor, kilka saszetek herbaty, butelka wody mineralnej,
◦ wolne przestrzenie w plecaku obowiązkowo wypełnić dobrym humorem :)

Prosimy nie zabierać niepotrzebnych rzeczy - ma to wpływ na ciężar plecaka, a każde dziecko niesie swój ekwipunek samodzielnie. Prosimy nie zabierać ze sobą niepotrzebnego sprzętu elektronicznego, biżuterii itp. – kadra biwaku ponosi odpowiedzialność za życie i zdrowie uczestników, a nie za stan kosztownych rzeczy, jakie ze sobą zabierają.
Wskazane jest, aby dziecko samodzielnie lub z Państwa pomocą spakowało swoje rzeczy, by później móc dobrze orientować się, gdzie znajdzie potrzebne przedmioty.

Czuwaj-ahoj!
kadra 12 GDH

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz