Czuwaj-ahoj!
Najbliższa zbiórka drużyny odbędzie się już jutro - w piątek 24 lipca 2020 r.
Rozpocznie się o godzinie 13:00 na skwerze pod szpitalem przy ul. Radiowej (https://www.google.pl/maps/place/50%C2%B017'36.1%22N+18%C2%B038'28.1%22E/@50.2932359,18.6408202).
Zbiórka planowo zakończy się ok. godz. 21:00 w Łanach Wielkich. Transport powrotny we własnym zakresie. Zachęcamy harcerzy i rodziców do ustalenia wspólnej możliwości powrotu do centrum Gliwic.
W przypadku trudności ze znalezieniem środka transportu powrotnego prosimy o wcześniejszy odpowiednio szybki kontakt z kadrą drużyny.
Rozpocznie się o godzinie 13:00 na skwerze pod szpitalem przy ul. Radiowej (https://www.google.pl/maps/place/50%C2%B017'36.1%22N+18%C2%B038'28.1%22E/@50.2932359,18.6408202).
Zbiórka planowo zakończy się ok. godz. 21:00 w Łanach Wielkich. Transport powrotny we własnym zakresie. Zachęcamy harcerzy i rodziców do ustalenia wspólnej możliwości powrotu do centrum Gliwic.
W przypadku trudności ze znalezieniem środka transportu powrotnego prosimy o wcześniejszy odpowiednio szybki kontakt z kadrą drużyny.
Będzie to trzecia - ostatnia z cyklu zbiórek o charakterze rajdowym w ramach współzawodnictwa między zastępami. Wezmą w niej udział: 9 Gliwicka Drużyna Harcerska "Baszta", 9 Gliwicka Drużyna Harcerzy Starszych "Lukarna" oraz nasza drużyna.
UWAGA!
Ze względów bezpieczeństwa w spotkaniu mogą brać udział wyłącznie osoby zdrowe, tj. bez gorączki i objawów ze strony górnych dróg oddechowych (katar, kaszel, duszność), które w ciągu 14 dni nie miały kontaktu z osobą o potwierdzonym zakażeniu COVID-19 lub przebywającą na kwarantannie.
Każdy uczestnik musi koniecznie posiadać środki ochrony osobistej - maskę lub chustę zasłaniającą usta i nos, a także min. 1 parę rękawiczek ochronnych.
Na zbiórce bezwzględnie należy posiadać oświadczenie podpisane przez rodzica lub opiekuna:
Poza tym należy mieć ze sobą:
- mundur harcerski lub mundur polowy (biała koszulka, spodnie i buty do munduru),
- ubiór odpowiedni do pogody (wygodne buty, kurtka p/deszczowa),
- nakrycie głowy,
- picie oraz prowiant,
- notatnik i przybory do pisania,
- opcjonalnie: kompas, pudełko harcerza, kawałek liny, nóż, apteczka osobista.
Do zobaczenia!
Kadra 12 GDH "Mistral"
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz