Czuwaj-ahoj!
Podajemy informacje dotyczące dwóch najbliższych zbiórek drużyny.
11.07.2020 - WARSZTATY Z TECHNIK HARCERSKICH
15.07.2020 - SPŁYW KAJAKOWY
11.07.2020 - WARSZTATY Z TECHNIK HARCERSKICH
15.07.2020 - SPŁYW KAJAKOWY
---
11 lipca 2020 (sobota) odbędą się warsztaty z technik harcerskich. Zbiórka rozpocznie się standardowo pod Domem Aktywnej Młodzieży przy ul. Barlickiego 3 o godzinie 10:00 i zakończy się planowo ok. 13:00 w tym samym miejscu.
Należy mieć ze sobą:
- mundur harcerski,
- ubiór odpowiedni do pogody,
- notatnik harcerski i przybory do pisania,
- mogą się przydać: kawałek liny, kompas, nóż, pudełko harcerza.
- mogą się przydać: kawałek liny, kompas, nóż, pudełko harcerza.
Zasady bezpieczeństwa w czasie epidemii - patrz niżej.
UWAGA! Z uwagi na brak możliwości organizacji zbiórki pod dachem w przypadku znacznego pogorszenia pogody zbiórka może odbyć się zdalnie. W takim wypadku informacja o zmianie planu ukaże się do godz. 9:00 w dniu zbiórki.
---
15 lipca 2020 (środa) wybierzemy się na spływ kajakowy rzeką Rudą. Spotykamy się na miejscu startu spływu - Przystań Kajakowo-Rowerowa Aktywni, ul. ks. E. Szramka 11, Rybnik-Stodoły o godzinie 7:00. (https://www.google.com/maps/place/50°09'25.2"N+18°29'02.6"E/@50.156985,18.4829547)
Planowane zakończenie zbiórki ok. godziny 16:00 w pobliżu parkingu przy Pocysterskim Zespole Klasztorno-Pałacowym w Rudach. (https://www.google.com/maps/place/50°11'39.6"N+18°26'50.2"E/@50.194334,18.4461917)
Transport tam i z powrotem jest możliwy niestety wyłącznie we własnym zakresie. Zachęcamy harcerzy i rodziców do ustalenia wspólnej możliwości dostania się do Rybnika i powrotu z Rud w kilka osób.
W przypadku trudności ze znalezieniem środka transportu na miejsce i po zakończeniu spływu,, prosimy o wcześniejszy odpowiednio szybki kontakt z kadrą drużyny.
W przypadku trudności ze znalezieniem środka transportu na miejsce i po zakończeniu spływu,, prosimy o wcześniejszy odpowiednio szybki kontakt z kadrą drużyny.
Uwaga! Obowiązuje ograniczona liczba miejsc - decyduje kolejność zgłoszeń. Zgłoszenia mailowo lub telefonicznie do niedzieli 12 lipca br. Należy uregulować również ewentualne zaległości w płatności składek członkowskich.
Koszt udziału w spływie to 60 złotych. Płatność przelewem na konto Hufca:
ZHP Chorągiew Śląska
Hufiec Ziemi Gliwickiej
al. Przyjaźni 9
44-100 Gliwice
27 2030 0045 1110 0000 0417 1880 (Bank BNP Paribas S.A.)
tytułem: DSCZ imię i nazwisko, Mistral spływ
Hufiec Ziemi Gliwickiej
al. Przyjaźni 9
44-100 Gliwice
27 2030 0045 1110 0000 0417 1880 (Bank BNP Paribas S.A.)
tytułem: DSCZ imię i nazwisko, Mistral spływ
Płatność najpóźniej do wtorku 14.07.2020.
Należy mieć ze sobą:
- ubiór odpowiedni do pogody (w tym lekkie buty, kurtka przeciwdeszczowa, nakrycie głowy),
- suche ubranie na wypadek zmoczenia w wodzie,
- mały plecak lub worek żeglarski na kajak,
- prowiant i picie,
- drobne pieniądze na napój albo lody,
- mały plecak lub worek żeglarski na kajak,
- prowiant i picie,
- drobne pieniądze na napój albo lody,
Zasady bezpieczeństwa w czasie epidemii - patrz niżej.
---
UWAGA!!!
Ze względów bezpieczeństwa w każdym ze spotkań mogą brać udział wyłącznie osoby zdrowe, tj. bez gorączki i objawów ze strony górnych dróg oddechowych (katar, kaszel, duszność), które w ciągu 14 dni nie miały kontaktu z osobą o potwierdzonym zakażeniu COVID-19 lub przebywającą na kwarantannie.
Każdy uczestnik musi koniecznie posiadać środki ochrony osobistej - maskę lub chustę zasłaniającą usta i nos, a także min. 1 parę rękawiczek ochronnych.
Na każdej ze zbiórek należy posiadać oświadczenie podpisane przez rodzica lub opiekuna:
https://zhp.pl/wp-content/uploads/2020/05/ZHP_Oswiadczenie_maloletni.pdf
Czuwaj-ahoj!
kadra 12 GDH Mistral
Czuwaj-ahoj!
kadra 12 GDH Mistral
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz